قالب های فارسی وردپرس 4

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 4

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

چرا به یک وب سایت وردپرسی نیاز داریم؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملا رایگان و متن باز (open source)می باشد. وردپرس در سال  2003 در پیوسته پروژه b2 شکل گرفت که در پیش درآمد علاوه بر ظاهری زیاد ساده فقط یک سیستم رایگان برای ساخت تارنگار ها بود که امکانات نکوداشتن را در پسندیدن تارنگار نویسان پیمان میداد که بعد از مدتی به عنوان یک سیستم مدیریت درونمایه CMS شناسایی شد. این سیستم مدیریت درونمایه به سرعت دوست داشتنی شد به طوری که امروزه با استفاده از آن می توان فوق حرفه ای ترین وب سایت های ممکن را تاسیس کرد. قالب انجمن وردپرس  به قدری نیرومند شده است که بسیاری از سایت های بزرگ از آن استفاده می کنند و در همه بیشتر از 35 درصد سایت های سر تا راز عالم از وردپرس استفاده می کنند، که این آمار در ایران زیاد اغلب می باشد. و همواره در حال افزایش می باشد. وردپرس با زبان php که زیاد نیرومند و دوست داشتنی است نوشته شده است. و بدست  MY SQl حمایت می شود.

وردپرس
طراحی سایت با وردپرس
شما با به کارگیری وردپرس بسهولت در چند دقیقه بدون هیچ دانشی از برنامه نویسی می توانید هر نوع سایتی را که بخواهید به چهره کاملا حرفه ای تاسیس کنید. مدیریت وردپرس بسیار آسان است به گونه ای که شما می توانید در هر زمانی که بخواهید بدون احتیاج به هیچ وسیله ی جانبی با موبایل یا رایانه تمام تقدیر های سایت خویش را مدیریت کنید. و کمتر از دو ساعت می توانید کار با آن را یاد بگیرید.
شما اگر هیچ کار یا حتی ایده ای ندارید با وردپرس می توانید برای خویش کسب درامد کنید بدین صورت که با یادگیری آن یک وب مستر شوید و برای دیگران سایت طراحی کنید چنانچه تمایل به یادگیری وردپرس دارید از کتاب تعلیم وردپرس تم فارس استفاده کنید و همچنین اگر هیچ ایده ای برای کسب و کار خود ندارید و هیچ اطلاعاتی راجب وب و مراحل طراحی سایت ندارید کتاب اصول و مراحل طراحی سایت را به شما رهنمود می کنیم. خب در پیوسته به دسته های گوناگون وردپرس می پردازیم.

قالب وردپرس WordPress Theme
قالب وردپرس، پوسته وردپرس یا تم وردپرس که تمامی یک معنی را می دهند برای طراحی کلی سایت (دیزاین سایت) و تعیین آرایش عناصر گوناگون در صفحات وب سایت های شما باره استفاده پیمان می گیرد که قالب های وردپرس آماده به صورت رایگان و بازرگانی به چهره گسترده در گونه ها و طرح های گوناگون در گزین کردن شما پیمان می گیرد که شما با توجه به گونه سایت و متناسب با کسب و کار خود می توانید از آنها استفاده کنید. و بعد از دانلود و یا خرید قالب باره عقیده خویش فقط با چند کلیک ساده می توانید آن را بر روی وب سایت خویش قرار دهید. سایت تم فارس بهترین قالب های وردپرس متناسب با هر گونه کسب و کاری را که بخواهید بصورت کاملا فارسی سازی شده در برگزیدن شما کاربران قرار می دهد که می توانید قالب باره عقیده خویش را که به چهره تجاری یا رایگان  دانلود کنید.

افزونه وردپرس WordPress Plugin
افزونه وردپرس و یا پلاگین وردپرس نرم اسباب های کوچکی هستند که امکاناتی را به سیستم مدیریت محتوای وردپرس اضافه می کنند و مایه افزایش کارایی آن می شوند بدین معنا که شما هر قابلیتی را که بخواهید می توانید به وردپرس اضافه کنید و نشد ها را از بین ببرید. به عنوان مثال شما با استفاده از افزونه ووکامرس می توانید یک فروشگاه بسازید.و نصب کردن افزونه ها تنها با چند کلیک امکان پذیر است و وانگهی یگانه از انگیزه ها محبوبیت زیاد وردپرس افزونه ها می باشند چون بیش از 50 هزار افزونه ودپرس فقط در اندوختگاه وردپرس پیمان دارد که شما می توانید به راحتی از آنها بهره‌گیری کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.