قالب های فارسی وردپرس 4

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 4

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

اتصال ویندوز۱۰ به گوشی با بروزرسانی جدید



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, ویندوز۱۰
مایکروسافت با انتشار نسخه به‌روزرسانی ویندوز ۱۰، به کاربران گوشی‌های اندرویدی اجازه می‌دهد با رایانه خود ارتباط نزدیک‌تر و بیش‌تری داشته باشند. 

 به گزارش ایسنا به نقل از وب سایت the verge، مایکروسافت به‌عنوان شرکت توسعه‌دهنده سیستم‌عامل محبوب و پرطرفدار ویندوز، حالا اعلام کرده است که نسخه به‌روزرسانی اکتبر ۲۰۱۸ سیستم‌عامل ویندوز را منتشر کرده که قابلیت‌های جدید و جذابی داشته و به کاربران گوشی‌های اندرویدی این امکان را می‌دهد تا بتوانند اطلاعات موجود در گوشی خود را به‌راحتی در رایانه ویندوزی خود مشاهده کرده و به آن دسترسی داشته باشند.

 

این قابلیت جدید در ویندوز ۱۰ کهYour Phone  نام دارد، درحقیقت کار را برای کاربران گوشی‌های اندرویدی تسهیل می‌کند که بتوانند اطلاعاتی نظیر تصاویر، فیلم و فایل‌های ذخیره شده در رایانه خود را در گوشی‌های موبایل خود نیز مشاهده کرده و درصورت نیاز، بدون نیاز به روشن کردن لپ‌تاپ و رایانه خود، به داده‌های موردنیازشان دسترسی پیدا کنند.

منبع

تلگرام دسکتاپ آی پی آدرس کاربران را فاش کرد



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,تلگرام
یک محقق امنیتی کشف کرده نسخه های قدیمی تر دسکتاپ پیام رسان تلگرام هنگام برقراری تماس صوتی، اطلاعات مربوط به نشانی پروتکل اینترنت کاربران را فاش می کرده است.

به گزارش مهر به نقل از انگجت، تلگرام همیشه ادعا می کند حریم خصوصی کاربران را حفظ کرده است. اما به نظر می رسد این پیام رسان بدون اشکال نیست. «دیراج میشرا» محقق امنیتی کشف کرده نسخه های قبلی اپلیکیشن دسکتاپ تلگرام حین برقراری تماس صوتی  IP آدرس های عمومی و خصوصی( نشانی پروتکل اینترنت) را فاش کرده است. دلیل این امر چارچوب کاری همتا به همتای (peer-to-peer ) تلگرام بوده است.

منبع

آیفون های سری ایکس شارژ نمی شوند!



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, آیفون
برخی از کاربران آیفون XS Max با مشکل شارژ نشدن این گوشی در حالت آماده‌به‌کار مواجه هستند؛ مشکلی که ظاهرا به‌ دفعات زیادی گزارش شده است.

به گزارش سرپوش؛مدتی پیش تعدادی از دارندگان گوشی‌های آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس، اعلام کرده بودند که گوشی‌شان گاهی اوقات در زمینه‌ی اتصالات، با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند. آن‌طور که معلوم است، مشکلات آیفون‌های جدید اپل به‌همین‌جا ختم نمی‌شود و تعدادی از این گوشی‌ها با مشکل بزرگ‌تری مواجه هستند.

 

کانال یوتیوبی معروف آنباکس‌تراپی، اخیرا ویدیویی را از مشکل جدید آیفون XS مکس منتشر کرده است که در فروم اپل نیز بارها توسط کاربران مطرح شده، به شارژ نشدن این گوشی مرتبط است.

 

در شرایط عادی، اگر حتی صفحه‌نمایش گوشی‌ خاموش باشد، به‌هنگام متصل کردن Apple iPhone XS Max به شارژر، باید صدایی پخش شده و نمایشگر روشن شود. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، این موضوع در مورد تعدادی از گوشی‌های آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس، صدق نمی‌کند.

منبع

تائید سرقت اطلاعات ۵۰ میلیون کاربر فیس‌بوک



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,فیس‌بوک
فیس‌بوک تائید کرد هکرها توانسته‌اند با سرقت کدهای دیجیتال، بیش از 50 میلیون حساب کاربری را در سالی که این کمپانی به‌شدت تحت‌فشار مقامات قرارگرفته، از آنِ خود کنند. بلافاصله سهام این کمپانی در وال‌استریت 3 درصد سقوط کرد. 

به گزارش خبرآنلاین، فیس‌بوک ماهیانه 2.2 میلیارد اکانت فعال دارد و معلوم نیست دقیقاً دیتای خصوصی چه تعداد کاربر بعد از هک مورد سوءاستفاده واقع‌شده است. همچنین هویت هکرها معلوم نبوده و موقعیت قربانیان نیز به‌درستی اعلام‌نشده است.{لینک}

 

زاکربرگ در کنفرانس خبری این حادثه را یک موضوع جدید امنیتی در بخش اطلاعات توصیف کرد. پس از اظهارات وی سهام فیس‌بوک بیش از 3 درصد سقوط کرد.

 

ظاهراً قابلیت موسوم به view as مورد دستبرد قرارگرفته که به کاربران اجازه می‌دهد تا به پروفایل دیگران دسترسی پیداکرده و عکس‌ها و سایر مطالب خصوصی آن‌ها قابل‌مشاهده برای حمله‌کننده شود. فیس‌بوک دیروز پنجشنبه اعلام کرد باگ امنیتی را بسته است.

منبع

پیش‌بینی فروش بالاتر از انتظار برای آیفون‌ ۱۰اس مکس



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, آیفون‌ ۱۰اس
به گفته یکی از تحلیلگران معروف محصولات اپل، آیفون ۱۰ اس مکس از نسخه کوچکتر خود یعنی آیفون ۱۰ اس فروش بیشتر و موفقیت آمیزتری خواهد داشت.

 به گزارش ایسنا به نقل از وب سایت tech crunch، حدودا دو هفته پیش بود که  انتظار بسیاری از علاقمندان به محصولات شرکت اپل به پایان رسید و این شرکت همانند رسم هر ساله خود، در رویدادی در ماه سپتامبر به معرفی و رونمایی از محصولات جدیدی نظیر گوشی‌های هوشمند آیفون، نسل جدیدی از ساعت اپل واچ و غیره اقدام کرد.

 

آیفون ۱۰ اس (iPhone ۱۰S) در سه مدل با ظرفیت حافظه  ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت عرضه می‌شود و قیمت هر یک از مدل‌های آن به ترتیب ۹۹۹، ۱۱۴۹ و ۱۳۴۹ دلار اعلام شده است، این در حالی است که سه مدل از نسخه بزرگ‌تر این پرچمدار یعنی آیفون ۱۰ اس مکس (iPhone  ۱۰S max)، به ترتیب در قیمت‌های ۱۰۹۹، ۱۲۴۹ و ۱۴۴۹ دلار به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. 

 

حالا به‌تازگی مینگ چی کو – تحلیلگر ارشد فعال در زمینه محصولات اپل – برآورد کرده است که آیفون ۱۰ اس مکس از نسخه کوچکتر خود یعنی آیفون ۱۰ ‌اس فروش بهتر و موفقیت آمیزتری خواهد داشت.

منبع