قالب های فارسی وردپرس 4

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 4

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

گل آرایی ماشین عروس + ۵۵ عکس و ایده جدید

 ماشین عروس 0 نظـــربه روز رسانی در: آگوست 17, 2016 تعداد بازدید: 4,907

گل آرایی ماشین عروس + ۵۵ عکس و ایده جدید

 [تعداد: 401    میانگین: 2.3/5]

نکات طلایی گل آرایی ماشین عروس + عکس جدید

رویای دختر بچه از قدیم کالسکه ای با اسب های سفید بوده است ولی امروزه این رویا تبدیل به ماشین های عروس رنگارنگ و گل زده شده است.


 


در این میان برخی برای شب عروسی خود به دنبال ماشین های گران قیمت و مدرن مانند لیموزین و لامبورگینی هستند و با کرایه کردن این ماشین ها سعی دارند روز عروسی خود را باشکوه برگزار کنند.


 


برخی دیگر، به دنبال ماشین های کلاسیک و قدیمی هستند که می توان در برخی موسسات کرایه ماشین عروس آنها را برای روز عروسی در اختیارگرفت.


 


اما، می بایست در انتخاب ماشین عروس و گل آرایی آن برخی نکات را مد نظر بگیرید تا استرس شما در هنگام عروسی تان زیاد نشود و این شب تکرار نشدنی را با مشکل روبرو نکنید.


 


اگر قصد کرایه ی ساعتی دارید، حتما یک زمان اضافی نیز در کرایه ی آن در نظر بگیرید و فکر بدقولی های میهمانان، عکاس، آرایشگر و حتی ترافیک را بکنید تا برای تحویل آن اضطراب نداشته باشید.


 


در صورتی که می خواهید یک اتومبیل قدیمی و عتیقه را سفارش دهید، حتما فکر خراب شدن آن را بکنید، بسیار پیش آمده که ماشین عروس گل زده را با جرثقیل به تعمیرگاه برده اند.


 


در صورتی که برای اجاره ی این ماشین ها اصرار دارید، حداقل بهتر است راننده ی مخصوص خود اتومبیل را نیز با خودتان ببرید، تا اگر مشکلی برای ماشین پیش آمد او با زیر و بم ماشین آشنا باشد و بتواند کمک تان کند.


 


اگر از آن دسته عروس و دامادهایی هستید که حساب جیب تان را دارید، بهتر است از ماشین خودتان استفاده کرده، و یا اگر وسیله نقلیه ندارید، می توانید ماشین بستگان نزدیک تان را برای یک شب به امانت بگیرید.

https://iranirent.ir/widding-car/

هاب 7 پورت دی لینک مدل DUB-H7-D1

شرکت «دی-لینک» محصولی را با نام «DUB-H7» روانه‌ی بازار کرده که درواقع یک هاب USB برای افزایش تعداد درگاه‌های USB کامپیوتر است. هاب USB دی-لینک مدل DUB-H7 از هفت پورت USB2.0 بهره می‌برد. از این تعداد دو پورت شارژ سریع برای شارژ تلفن‌همراه یا تبلت وجود دارد که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. جنس بدنه‌ی این هاب از پلاستیک باکیفیت است که در برابر بسیاری از صدمات مقاومت خوبی از خود نشان‌ می‌دهد. این محصول شرکت دی-لینک انرژی مورد نیاز خود را از طریق آداپتور برق شهری تامین می‌کند. وجود آداپتور برای تامین انرژی در این محصول باعث شده که بتوان از تمام درگاه‌های هاب بدون هیچ مشکلی به طور هم‌زمان استفاده کرد. روی بدنه‌ی این محصول یک نشانگر LED تعبیه شده که هنگام استفاده از درگاه‌های شارژ سریع به رنگ سبز و در صورت استفاده از درگاه‌های معمولی به رنگ آبی خواهد بود. این هاب در دو رنگ سفید و مشکی طراحی و تولید شده است تا بتواند برای هر سلیقه‌ای مناسب باشد. ابعاد این هاب مشابه یک تلفن‌همراه هوشمند است که این ویژگی باعث شده هنگام قرارگیری روی میزکار، فضای زیادی را اشغال نکند.


منبع:

https://www.echantillon.ir/gifts-category/usb-hub/

پیکسل تبلیغاتی

چاپ عکس روی پیکسل چاپ طرح دلخواه شما روی پیکسل با بالاترین کیفیت. چاپ عکس دلخواه روی پیکسل دیجیتالی است و محدودیت رنگ ندارد. قیمت پیکسل بسته به تیراژ کار و ابعاد پیکسل تعیین می شود و برای اطلاع از قیمت چاپ روی پیکسل در ساعات ادارای با دفتر زرفام لیزر تماس بگیرید. پیکسل تبلیغاتی نوع بسیار رایج بازار است و شرکت‌ ها با تولید پیکسل تبلیغاتی هم به مخاطبان و مشتریانشان پیکسل هدیه میدهند و هم تبلیغ با پیکسل برایشان محقق شده است.

منبع:

https://www.echantillon.ir/gifts-category/pixel/

فلش مموری OTG سیلیکون پاور مدل X20 ظرفیت 32 گیگابایت

X20 یک فلش‌ مموری با دو کاربرد است که توسط کمپانی سیلیکون پاور طراحی و ساخته شده و در دو رنگ نقره‌ای و طلایی به بازار عرضه شده است. این فلش مموری قابلیت پشتیبانی از دو رابط USB و microUSB را دارد بنابراین می‌تواند به محصولاتی که از پورت USB پشتیبانی می‌کنند مانند کامپیوتر PC، لپ‌تاپ و محصولاتی که دارای پورت microUSB هستند مانند انواع تبلت‌ها و گوشی‌های موبایل هوشمند متصل شود. بدنه این فلش مموری فلزی بوده و بسیار زیبا طراحی شده است بنابراین بسیار محکم است و در برابر آب، شوک و لرزش مقاوم است. یکی از برترین ویژگی‌های این فلش مموری قابلیت پشتیبانی از فن‌آوری OTG یا USB On The Go است که این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا این فلش مموری را به صورت مستقیم به گوشی موبایل و یا تبلتی که دارای قابلیت OTG هستند متصل نمایید و از آن استفاده نمایید. همچنین می‌توانید ابزارهای USB دیگری مانند ماوس و کیبورد را هم مستقیما به وسایلی نظیر گوشی موبایل و تبلت که چنین پورتی دارند متصل نمایید.


منبع:

فلش مموری مدل SE9 ظرفیت 32 گیگابایت

فلش مموری Kingston SE9 بدنه‌ی کوچکی دارد و به راحتی در هر مکانی که که شما بخواهید جا می‌شود. با توجه به بدنه‌ی کوچک و جمع وجور SE9، استفاده از آن در لپ‌تاپ‌هایی که پورت‌های USB فشرده و نزدیک به‌ هم دارند را امکان‌پذیر می‌کند. این فلش را می‌توانید به جاکلیدی‌تان متصل کنید تا دیگر هرگز آن را گم نکنید و از آنجا که درپوشی برای آن در نظر گرفته نشده‌است، احتمال فراموش کردن درپوش هم از بین خواهد رفت. بدنه‌ی SE9 از فلز براق و باکیفیت ساخته شده‌است که باعث می‌شود این فلش‌مموری در برابر افتادن، ضربه‌خوردن و شوک‌های ناگهانی مقاومت داشته باشد. این محصول از رابط USB 2.0 پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن در دستگاه‌های دارای پورت USB 1.1 هم استفاده کرد. در طرف دیگر پورت USB این حافظه‌ی فلش، یک حلقه‌ی گرد توخالی برای آویختن به جاکلیدی وجود داردکه از طراحی خاص و دوست داشتنی‌ای برخوردار است و به SE9 ظاهر خاص و منحصر بفردی داده‌است. می‌توان این حافظه‌ی فلش را به‌عنوان یار و همراهی جدانشدنی برای آلترابوک‌ها و تبلت‌های مجهز به پورت USB در نظر گرفت. طبیعتا داده‌های هر شخصی در دنیای مدرن امروزی جزیی باارزش از زندگی شخصی و حرفه‌ای وی به حساب می‌آیند. با وجود حافظه‌های فلش دارای بدنه‌ی فلزی کینگستون، از امنیت فیزیکی اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید. ظرفیت داخلی فلش مموری حاضر 32 گیگابایت است.

منبع: