قالب های فارسی وردپرس 4

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 4

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

خبرهای مهم تکنولوژی

به گزارش  ایرنا از پایگاه خبری ساینس، این دوربین به اندازه ای سریع است که می تواند تعامل نور و ماده را در مقیاس نانو با وضوح بسیار بالا ثبت کند. محققان کار خود را با استفاده از شیوه تصویربرداری فشرده بسیار سریع (CUP) آغاز کردند.

 

این تکنیک امکان تصویربرداری با سرعت 100 میلیارد فریم در ثانیه را فراهم می کند. سپس محققان با استفاده از یک دوربین ثابت و یک دوربین سریع با سرعت فمتوثانیه که برای اندازه گیری تغییرات شدت پالس نوری کاربرد دارد، این فناوری را بهبود دادند. یک فمتو ثانیه معادل یک میلیون میلیاردم ثانیه است و نسبت آن به یک ثانیه مانند نسبت یک ثانیه به 31.7 میلیون سال است.

 

در مرحله بعد اطلاعات به دست آمده از این ساختار را با استفاده از یک تکنیک محاسباتی موسوم به تبدیل رادون تجزیه و تحلیل کردند تا بتوانند تصلاویری با کیفیت بالا به دست آورند.

محققان در اولین آزمایش این دوربین توانستند از یک پالس فمتوثانیه لیزر، 25 تصویر با فاصله زمانی 400 فمتوثانیه تهیه کنند. با استفاده از این فرآیند محققان توانستند تغییر شکل، شدت و زاویه شیب حرکت پالس نوری را با سرعت بسیار کمتر از گذشته مشاهده کنند.

 

به گفته محققان این فناوری امکان مشاهده پدیده های بسیار کوتاهی را فراهم می کند که به نوبه خود قادرند پرده از اسرار ناشناخته فیزیک و زیست شناسی بردارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شرکت اوپو سال ۲۰۱۸ را بسیار طوفانی آغاز کرد و حتی در حاضر نیز هنوز شایعاتی درباره رونمایی و عرضه گوشی هوشمند جدید این شرکت به گوش می‌رسد، شرکتی که مدت زمان کمی از آغاز به کار آن می‌گذرد اما همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده است.

در همین رابطه به تازگی گوشی هوشمندی متعلق به شرکت اوپو در گیک‌بنچ به ثبت رسیده است، از طرفی تصویر و برخی اطلاعات سخت‌افزاری آن نیز از طریق TENAA اعلام شده است.

ظاهر این گوشی هوشمند شبیه به دو گوشی Oppo R17 Pro و Oppo R15 است و بر اساس گزارش‌ها مجهز به تراشه قدرتمند Snapdragon 660 به عنوان پردازنده مرکزی است.

درباره مشخصات فنی این گوشی باید گفت که صفحه نمایش آن یک گلس Full HD+ است و نسبت تصویر آن ۱۹.۵ به ۹ اعلام شده است. به لطف تصویر در دستی که به تازگی از گوشی هوشمند جدید اوپو فاش شده است، می‌توان طراحی ناچ یا همان حاشیه بالای صفحه نمایش را به وضوح دید.

گفتنی است؛ در بنچمارک‌های منتشر شده این گوشی هوشمند با نام Oppo K1 به ثبت رسیده است، اما مشخص نیست که آیا این نام به عنوان نظر قطعی و نهایی مسئولان اوپک به ثبت رسیده و یا صرفا یک نامگذاری احتمالی است. و اما تصویر منتشر شده از این گوشی اطلاعات زیادی را به ما نمی‌دهد اما می‌توان به صورت قطعی گفت که طراحی این محصول دقیقا شبیه گوشی Oppo F9 باشد، البته با این تفاوت که در پنل پشتی مجهز به حسگر اثر انگشت نیست.

در ادامه تصویر به اصطلاح در دست گوشی هوشمند Oppo K1 و طراحی ظاهری آن را مشاهده می‌کنید:

این دستگاه ها اکنون برای تحویل ماه نوامبر پیش فروش می شوند. دستگاه های مذکور دوربین هایwide angle  مجهز به هوش مصنوعی هستند که کاربران را در اطراف اتاق دنبال می کنند و چشم انداز تصویر را براساس آن تنظیم می کنند. این ویژگی انتقاد کارشناسان امنیتی را برانگیخته است.

 

دستگاه Portal + نسخه ای بزرگتر با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی و وضوح ۱۰۸۰ پیکسل است. پورتال نیز نمایشگر ۱۰ اینچی با وضوح ۷۲۰ پیکسل دارد. کاربران می توانند هنگام تماس ویدئویی بین دو حالت پرتره و منظره انتخاب کنند. هر دو دستگاه دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی و دو میکروفون در پشت و جلو دارند.

 

دوربین های ۱۲ مگاپیکسل این دستگاه ها با زاویه ۱۴۰ درجه از هوش مصنوعی استفاده می کنند تا تصویر کاربر را با توجه به حرکت او در اتاق تنظیم کنند. این ویژگی که Smart Camera نامیده می شود، به طور اتوماتیک تصویر را براساس افرادی که وارد یا خارج می شوند، تنظیم می کند. هنگامیکه کاربران حرکت می کنند دوربین  طوری تنظیم می شود که آنها را در قاب تصویر بگنجاند.

 

دستگاه های پورتال و پورتال پلاس برای برقراری و دریافت تماس ویدئویی از فیس بوک مسنجر استفاده می کنند. علاوه برآن این دستگاه ها با دستیار صوتی آمازون یکپارچه شده اند که طیف وسیعی از اپلیکیشن ها مانند اسپاتیفای و پاندورا را فعال می کند. همچنین علاوه بر دستورهای عادی مانند کنترل وضعیت آب وهوا و سفارش خرید مواد خوراکی را انجام می دهند.  

 

کاربران این دستگاه ها می توانند با گفتن جمله «هی پورتال» تماس ویدئویی برقرار کنند. دستگاه های پورتال همچنین مجهز به بلندگوی بلوتوثی و  یک بلندگوی دیگر هستند که با صوت فعال می شود.

 

در کنار این موارد، دستگاههای پورتال را می توان برای نمایش ویدئو از اپلیکیشن هایی مانند فیس بوک واچ و فود نتورک  استفاده کرد.

 

 فیس بوک سعی کرده در این محصول به حریم خصوصی کاربران توجه کند. هنگامیکه تماسی برقرار می شود، پس از قبول آن از سوی گیرنده، دوربین روشن می شود. این درحالی است که دستگاه های مشابه دیگر در بازار چنین قابلیتی ندارند.

 

 فیس بوک همچنین قابلیت غیرفعال کردن دوربین و میکروفون در هر دو دستگاه را فراهم کرده است. کاربران می توانند یک پسورد ۱۲ کاراکتری برای قفل نگه داشتن دستگاه به  کار گیرند.

 

فیس بوک از یک سال قبل ساخت دستگاه های چت Portal را آغاز کرده بود اما به دلیل رسوایی کمبریج آنالایتیکا آن را رها کرد.

به گزارش  مهر به نقل از اسلش گیر، امروزه بسیاری از رایانه های شخصی و لپ تاپ ها به امکانات امنیتی بیومتریک مجهز شده اند و رایانه های جدید مجهز به ویندوز ۱۰ از قابلیت شناسایی چهره هلو فیس برخوردارند. علاوه بر این بسیاری از گوشی های هوشمند جدید هم به اسکنر اثرانگشت مجهز هستند و لذا استفاده از این اسکنرها برای بازکردن قفل رایانه های شخصی ویندوزی می تواند ایده ای بسیار جذاب باشد.

 

این ایده با استفاده از برخی برنامه ها و اپلیکیشن های ثالث عملیاتی شده تا کاربران رایانه های مجهز به سیستم عامل ویندوز و گوشی های اندرویدی بتوانند از خدمات مذکور استفاده کنند.

 

خدمات مذکور تا پیش از این تنها برای کاربران برخی گوشی های سری گالکسی سامسونگ و با استفاده از نرم افزار Samsung Flow در دسترس بوده است. اما برنامه جدید Remote Fingerprint Unlock دسترسی به این خدمات را برای کاربران گوشی های هوشمند بیشتری ممکن می کند.

 

از این پس  کاربران تمامی گوشی های هوشمند مجهز به اسکنر اثر انگشت که تلفن همراه آنها مجهز به سیستم عامل اندروید Android ۶.۰ Marshmallow به بالاست می توانند از خدمات یادشده استفاده کنند. در مورد کاربران سیستم عامل ویندوز نیز خدمات یادشده دیگر محدود به ویندوز ۱۰ نبوده و از ویندوز ویستا به بعد را در بر می گیرد.

 

نسخه پایه ای این برنامه رایگان است و کاربران با پرداخت ۱.۹۹ دلار می توانند از خدمات بیشتری مانند راه اندازی شبکه های LAN، پشتیبانی از بازگشایی قفل چند رایانه، پشتیبانی از چند کاربر برای هر رایانه و حذف تبلیغات بهره بگیرند.

 

برنامه یادشده که از فروشگاه گوگل پلی هم در دسترس است، بدون نیاز به هیچ برنامه اضافی عمل می کند و برای فعال شدن باید یک ماژول ویژه به نام Fingerprint Credential Provider هم بر روی ویندوز نصب شود.

انگجتف تبلت تازه گوگل  که مجهز به سیستم عامل کروم شرکت یادشده است، پیکسل اسلیت نام خواهد داشت و احتمالا رابط کاربری آن تفاوت هایی اساسی با تبلت های کروم عرضه شده توسط شرکت های رقیب و از جمله کروم بوک تب ۱۰ شرکت ایسر خواهد داشت.

 


اینماد ( نماد اعتماد الکترونیکی) چیست؟

اینماد یک جواز و تاییده است که برای فروشگاه های اینترنتی که محصولات و خدمات خویش را به صورت آنلاین میفروشند ارسال می گردد.


اینماد


اینماد (نماد اعتماد الکترونیکی) را حتما بارها شنیده اید یا لوگوی آن را مشاهده کرده اید. شما به عنوان یک مالک سایت، زمانی می توانید کاربران را تشویق به خرید کنید که اعتماد آن ها را جلب کرده باشید. روش های زیادی برای جلب اعتماد وجود دارد مانند نوع طراحی سایت، ساختار، طریق های تبلیغاتی آن، محصولات، معروف بودن آن اما کل این ها در کنار نمی توانند اعتماد صددرصد کاربران را به خود جلب کند. آن ها به دنبال یک تاییده همانند جواز در سایت شما هستند که وجود و خدمات شما را تضمین می کند. برای همین امروزه در ایران از اینماد (نماد اعتماد الکترونیکی) برای تایید فروشگاه های اینترنتی که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر می شود، استفاده می گردد. در این مقاله منظور داریم که درباره اینماد، وضعیت دریافت آن و مزایای آن برای هر فروشگاه اینترنتی صحبت کنیم.


اینماد چیست؟

همانطور که در بالا گفته شد، لازمه حیات فروشگاه های اینترنتی، ایجاد اعتماد بین کاربران می باشد. بهترین شیوه برای جلب اعتماد کاربران برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، اینماد است. اینماد یک تاییده برای فروشگاه های اینترنتی است که مرکز گسترش تجارت الکترونیک وزارت صنعت و معدن رئیس اعطای آن می باشد. در واقع اینماد، تضمین کننده قانونی بودن فعالیت های یک تارنما تجاری است و اگر مالک سایتی از قوانین موجود تخطی نماید، شما می توانید از آن به این سازمان گلایه نمایید.


کدام فروشگاه ها یا کمپانی ها باید اینماد ( نماد اعتماد الکترونیکی) گرفتن کنند؟

از اینماد ( سمبول(لاتین) اعتماد الکترونیکی) اغلب در سایت های B2C که قصد فروش فرآورده یا خدماتی را به مشتریان به چهره پرداخت آنلاین دارند. به عبارتی دیگر هر فروشگاه یا شرکتی که محصولات خویش را به چهره آنلاین به فروش می رساند و برای پرداخت وجه به یک درگاه بانکی متصل می گردد، حتما باید اینماد داشته باشد.


برای اخذ اینماد ( مظهر اعتماد الکترونیکی) باید چه کرد؟

تنها منبع رسمی برای گرفتن جواز اینماد، سایت enamad.ir است. آموزش دریافت اینماد همگی مراحل به چهره اینترنتی سپریدن می شود و لازم نیست که به چهره حضوری به سازمان مراجعه نمایید. وانگهی عدد های تماس نیز پاسخگویی کامل همگی سوالات مالکان کسب وکار در این باره می باشند.


شما اول از کل وقتی وارد سایت اینماد ( مظهر اعتماد الکترونیکی) می شوید، باید گزینه تقاضا اینماد را کلیک نمایید و وارد سایت شوید ( اگر ثبت اسم نکرده اید، باید از قبل ثبت نام کنید. البته چون قرار است که برای فروشگاه یا کمپانی خویش این جواز را گرفتن نمایید، باید از اسم و ایمیل فروشگاه خود برای ثبت اسم بهره‌گیری نمایید.)


سپس پس از تکمیل اطلاعات، باید مدارک لازمه که کاملا در سایت بیان شده است را ارسال نمایید. مدارک شما پس از رسیدگی تایید یا رد می شوند که در یک پیام به شما اعلام می شود.


بهتر است بدانید که لازمه داشتن درگاه بانکی، داشتن اینماد است.


آیا برای گرفتن اینماد حتما باید شرکت یا مکان مقاوم داشت؟

همانطور که گفتیم، این جواز برای فروشگاه هایی که خدمات و محصولات خویش را به چهره اینترنتی به فروش می رسانند، بهره‌گیری می شود. لازمه دریافت آن، داشتن جواز فروشگاه یا ثبت کمپانی است که تغییر ناپذیر کند شما یک محیط‌ حقیقی برای تکاپو خویش دارید.


چه اطلاعاتی اینماد از شما می خواهد؟

در مرحله اول پیوستگی به این دارد که شما شخص حقیقی می باشید یا حقوقی. اگر شخص حقیقی می باشید، تنها باید اطلاعات اولیه خویش مانند نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و غیره را وارد نمایید. ولی اگر به عنوان شخص حقوقی ثبت نام می کنید( توصیه می شود بیشتر به این حالت ثبت نام کنید) علاوه بر اطلاعات اولیه شرکت یا سازمان خود، باید اساسنامه، اعضای هئیت مدیره و غیره را نیز ارسال نمایید.


در گام دوم باید اطلاعات مربوط به تارنما همانند اسم دامنه، نام کسب وکار اینترنتی، وضعیت ملک، آدرس پست الکترونیکی و غیره را وارد کنید. وانگهی در تمامی این مراحلی مدارکی را که مورد دربایستن است باید با فرمت خاصی که بیان کرده است، بارگذاری نمایید.


البته همگی موارد کاملا در سایت خود اینماد ( مظهر اعتماد الکترونیکی) می توانید کاملا مطالعه نمایید.



در تصاویری که از تبلت یادشده منتشر شده، پنجره جستجوگر گوگل در بالا و آیکون های متعلق به برنامه های مختلف در کل صفحه پراکنده بوده و قابل مشاهده هستند.

 

از جمله دیگر امکانات این تبلت می توان به پورت USB-C و همین طور اسکنر اثر انگشت در بالای تبلت اشاره کرد. یک قلم دیجیتال هم برای تسهیل استفاده از تبلت یادشده در نظر گرفته شده که علاقمندان می توانند آن را از فروشگاه آنلاین گوگل خریداری کنند.

 

هنوز اطلاعاتی در مورد ویژگی های سخت افزاری، قیمت و زمان عرضه این تبلت منتشر نشده است، اما یک نکته قطعی دیگر عرضه این تبلت همراه با یک صفحه کلید مجزا و قابل جدا کردن است.

 

به نقل از وب سایت Android Headlines، گزارش‌های مالی اخیر ال‌جی در سه ماهه سوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی نشان می‌دهد که این شرکت بزرگ کره‌ای بخصوص در بخش موبایل بسیار ضعیف عمل کرده است و علاوه بر اینکه نتوانسته سودآوری خوبی را برای این شرکت رقم بزند، زیان‌دهی بالایی را برای آن به ارمغان آورده است.

 

تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که ضرر و زیان ال‌جی موبایل تا پایان سال جاری میلادی به ۴۰۰ میلیون دلار خواهد رسید و این برای یک غول تکنولوژی به‌عنوان بزرگ‌ترین رقیب سامسونگ، اصلا خبر خوشایندی محسوب نمی‌شود.

 

اما جالب اینجاست که هوانگ جنگ هوان – مدیرعامل بخش ال‌جی موبایل – معتقد است که وضعیت به همین شکل در سال آینده باقی نخواهد ماند چراکه این شرکت با تمرکز برروی توسعه فناوری نسل پنجم اینترنت ۵G قادر خواهد بود درآمد و سودآوری بالایی را از آن خود کند.

 

وی هم‌چنین پس از معرفی گوشی هوشمند و پرچمدار ال‌جی V۴۰ TinQ، به گزارشگران حاضر در این رویداد اعلام کرد که این شرکت با تمرکز و توجه ویژه‌ای که برروی فناوری اینترنت ۵G داشته است، می‌تواند به عرضه زودهنگام یک گوشی هوشمند مجهز به فناوری ۵G اقدام کند.

 

این بدان معناست که فروش گوشی‌های هوشمند ال‌جی تحت‌تاثیر پشتیبانی از فناوری نسل پنجم اینترنت ۵G  در سال آینده ۲۰۱۹ میلادی افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا خواهد کرد و متعاقبا سوددهی این شرکت کره‌ای نیز رشد و افزایش خواهد یافت.

 

ال‌جی پیش‌تر در ماه اوت سال جاری میلادی اعلام کرده بود که قصد دارد با همکاری اپراتور مخابراتی اسپرینت، نخستین گوشی هوشمند مجهز به پشتیبانی از فناوری اینترنت ۵G را معرفی و در اولین فرصت به بازارهای جهانی عرضه کند.

 

از آنجا که اخبار نسل جدید اینترنت  ۵Gدر گوشه و کنار جهان منتشر شده و کاربران بسیاری نیز در انتظار اجرای آن هستند، کشورهای زیادی با همکاری بزرگترین اپراتورهای اینترنت و غول‌های تکنولوژی در جهان درصدد برقراری این نسل جدید از اینترنت‌اند.

 

اوایل سال ۲۰۱۲ میلادی بود که اتحادیه بین‌المللی مخابرات (ITU) تحت نظر سازمان ملل برنامه‌ای را برای توسعه تیم ارتباطات بین‌المللی موبایلی (IMT) برای افق ۲۰۲۰ و فرای آن (IMT-۲۰۲۰) آغاز کرد. درنتیجه رسما یک مسابقه جهانی برای تعیین نسل پنجم شبکه موبایل شروع شد و از آن پس، شاهد رقابت تنگاتنگی میان اپراتورهای اینترنت و تلفن همراه در سراسر جهان هستیم که هر یک بدنبال برقراری و راه‌اندازی نسل جدید و پرسرعت اینترنت ۵G در کشورهای مختلفی همچون کره جنوبی، ژاپن، چین، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و غیره هستند و از توانایی‌ها و برنامه‌های خود در این زمینه رونمایی می‌کنند.

 

کشورهای بسیاری در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، چین، کره جنوبی، ژاپن و بسیاری از کشورهای اروپایی و غیره با همکاری بزرگترین اپراتورهای جهان در حال برقراری نسل پنجم اینترنت همراه ۵Gهستند و در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده‌اند.


خودرو پورش

موتور ۶ سیلندر تیونر آلمانی گمبالا  در چگونگی عادی قدرت تولیدی مساوی با ۵۷۲ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۷۰۰ نیوتن متر دارد ولی این تیونینگ قدرت موتور را به ۸۰۷ اسب بخار و گشتاوری را به ۱۰۹۸ نیوتن متر رسانیده است.



چنین قدرتی برای پورشه ۹۱۱، قابلیت های مناسبی را رقم می زند. این خودرو سرعت صفر الی ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۳.۳۸ ثانیه تجربه می کند. برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر، ۷.۵ ثانیه سررسید بیچارگی خواهد داشت.

پورشه 911 توربو با تیونینگ Gemballa


مدل GT2 RS عجله را در ۲.۸ ثانیه تجربه می کند. بیشترین سرعت در عقیده گرفته شده برای این خودرو معادل با ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت است. مجهز به کیت بدنه کامل اسپرت می باشد. ادامه ی مطلب در ایرانی رنت گلگیرهای پورشه جدید در قسمت جلو ۳۰ میلی متر و در تقدیر عقب نزدیک ۵۰ میلی متر افزایش پهنا داشته اند.


پورشه 911 توربو با تیونینگ Gemballa

در تقدیر عقب برای هدایت هوا به ورودی‌های هوای پیشرانه از بالچه های آیرودینامیک کوچک کمک گرفته شده و سپر جلو با ورودی های هوای بزرگ و کاپوت آن نیز مجهز به ورودی های هوا می باشد.

خودرو اسپورت

گمبالا (Gemballa) احد از شناخته شده ترین تیونرهای محصولات پورشه است. در جدیدترین ارتقا روی محصولات پورشه،  تیونینگ Gemballa این کمپانی یک مدل 911 توربو را به شکل گسترده ای تیونینگ کرده است. این مدل Gemballa GTR 8XX Evo-R اسم دارد و از هر جهت توانایی های آن نسبت به نمونه ی استاندارد پیشروی کردن پیدا کرده اند.

پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری در حالت عادی ۵۷۲ اسب بخار نیرو و ۷۰۰ نیوتون متر گشتاور دارد ولی گمبالا قدرت آن را به ۸۰۷ اسب بخار و گشتاور آن را به ۱۰۹۸ نیوتون متر ارتقا دیتا است. از این نظر، پورشه 911 گمبالا حتی از مدل 911 GT2 RS با نیرو ۶۹۰ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متر نیز قوی تر است.


به گفته ی گمبالا، نصب این پکیج پیشروی کردن نا روی پیشرانه ی 911 توربو، این اتومبیل را قادر می سازد لغایت در ۲.۳۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این مدل  در وبسایت ایرانی رنت بررسی سده است مه نیتوانید مراجعه کنید به وب سایت برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز به فقط ۷.۵ ثانیه موعد دربایستن دارد و در نهایت می تواند به حداکثر سرعت ۳۷۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. مدل GT2 RS می تواند در ۲.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت است.

پورشه 911 توربو با تیونینگ Gemballa معرفی شد

در ساحل افزایش قدرت، تیونر از کیت بدنه ی کامل اسپرت نیز در این اتومبیل بهره‌گیری کرده است. در نمای جلو می طاقت به اجزایی همچون کاپوت دارای ورودی های هوا و سپر جلو با ورودی های هوای کبیر اشاره کرد که در پایین آن نیز یک اسپیلیتر بزرگ نصب شده است. گلگیرهای جانبی این پورشه حائز پهنای اکثریت هستند به طوری که در محور جلو شاهد ۳۰ میلیمتر و در محور عقب گواه ۵۰ میلیمتر افزایش هستیم. در دسته عقبی هم بالچه های آیرودینامیک کوچک برای هدایت هوا به ورودی ...

پورشه

گمبالا از تیونرهای سرشناس محصولات پورشه می باشد. این تیونر اقداماتی در راستای تغییر و ارتقای کیفی مدل ۹۱۱ پورشه روا داشته است. مدل تولیدی این تیونر  Gemballa GTR 8XX Evo-R نام گرفته و مثال کامل تری از گونه استاندارد می باشد.



موتور ۶ سیلندر آن در چگونگی عادی نیرو تولیدی برابر با ۵۷۲ اسب بخار و گشتاوری مساوی با ۷۰۰ نیوتن متر دارد اما این تیونینگ توان موتور را به ۸۰۷ اسب بخار و گشتاوری را به ۱۰۹۸ نیوتن متر رسانیده است.




چنین قدرتی برای پورشه ۹۱۱، قابلیت های مناسبی را رقم می زند. این خودرو سرعت صفر الی ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۳.۳۸ ثانیه تجربه می کند. برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر، ۷.۵ ثانیه زمان بیچارگی خواهد داشت.


پورشه 911 توربو با تیونینگ Gemballa


 پورشه 911 مدل GT2 RS را میتوانید در وب سایت ایرانی رنت ببینید شتاب را در ۲.۸ ثانیه تجربه می کند. بیشترین سرعت در نظر گرفته شده برای این اتومبیل معادل با ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت است. مجهز به کیت بدنه کامل اسپرت می باشد. گلگیرهای پورشه جدید در قسمت جلو ۳۰ میلی متر و در تقدیر عقب حدود ۵۰ میلی متر افزایش عرض داشته اند.

پورشه 911 توربو با تیونینگ Gemballa



در تقدیر عقب برای هدایت هوا به ورودی‌های هوای پیشرانه از بالچه های آیرودینامیک حقیر کمک گرفته شده و سپر جلو با ورودی های هوای بزرگ و کاپوت آن نیز مجهز به ورودی های هوا می باشد.