قالب های فارسی وردپرس 4

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 4

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

خودرو اسپورت

گمبالا (Gemballa) احد از شناخته شده ترین تیونرهای محصولات پورشه است. در جدیدترین ارتقا روی محصولات پورشه،  تیونینگ Gemballa این کمپانی یک مدل 911 توربو را به شکل گسترده ای تیونینگ کرده است. این مدل Gemballa GTR 8XX Evo-R اسم دارد و از هر جهت توانایی های آن نسبت به نمونه ی استاندارد پیشروی کردن پیدا کرده اند.

پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری در حالت عادی ۵۷۲ اسب بخار نیرو و ۷۰۰ نیوتون متر گشتاور دارد ولی گمبالا قدرت آن را به ۸۰۷ اسب بخار و گشتاور آن را به ۱۰۹۸ نیوتون متر ارتقا دیتا است. از این نظر، پورشه 911 گمبالا حتی از مدل 911 GT2 RS با نیرو ۶۹۰ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متر نیز قوی تر است.


به گفته ی گمبالا، نصب این پکیج پیشروی کردن نا روی پیشرانه ی 911 توربو، این اتومبیل را قادر می سازد لغایت در ۲.۳۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این مدل  در وبسایت ایرانی رنت بررسی سده است مه نیتوانید مراجعه کنید به وب سایت برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز به فقط ۷.۵ ثانیه موعد دربایستن دارد و در نهایت می تواند به حداکثر سرعت ۳۷۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. مدل GT2 RS می تواند در ۲.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت است.

پورشه 911 توربو با تیونینگ Gemballa معرفی شد

در ساحل افزایش قدرت، تیونر از کیت بدنه ی کامل اسپرت نیز در این اتومبیل بهره‌گیری کرده است. در نمای جلو می طاقت به اجزایی همچون کاپوت دارای ورودی های هوا و سپر جلو با ورودی های هوای کبیر اشاره کرد که در پایین آن نیز یک اسپیلیتر بزرگ نصب شده است. گلگیرهای جانبی این پورشه حائز پهنای اکثریت هستند به طوری که در محور جلو شاهد ۳۰ میلیمتر و در محور عقب گواه ۵۰ میلیمتر افزایش هستیم. در دسته عقبی هم بالچه های آیرودینامیک کوچک برای هدایت هوا به ورودی ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.