قالب های فارسی وردپرس 4

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 4

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

اپل چاره‌ای جز ساخت «آی‌پد پرو» نداشت

سال ۲۰۱۲، «تیم کوک» تبلت هیبریدی را به یخچالی تشبیه کرد که کار توستر را هم انجام می‌دهد. کمی عقب‌تر در سال ۲۰۰۷ هم «استیو جابز» انزجار خود را از قلم استایلس بیان کرده بود. حالا شرایط تغییر کرده و اپل با مدیریت تیم کوک، «آی‌پد پرو» را ساخته؛ این دستگاه دقیقا همان چیزی است که اپل خود را از ساختنش بر حذر می‌داشت. تا چند سال پیش اپل با سرسختی تمام، به مرزهایی که بین آی‌فون، آی‌پد و مک‌بوک کشیده بود می‌بالید. اما قاعده‌ی بازی عوض شده. کاربران چیزی بیشتر از یک آی‌پد معمولی می‌خواستند. اپل در پاسخ به این نیاز مردم، آی‌پد پرو را رو کرد. با تمام انتقادهای صورت‌گرفته توسط خاص و عام، باید گفت که اپل کار درستی انجام داد. با نگاهی به روندهای تکنولوژی و نیازهای مردم، این شرکت بهترین تصمیم را گرفت.

2

 

آی‌پد پرو نمایشگری ۱۲/۹ اینچی دارد. اپل برای این تبلت یک قلم استایلس و یک کیبورد فیزیکی هم در نظر گرفته؛ یک تبلت بزرگ با قلم و کیبورد. مایکروسافت، سامسونگ، ایسوس، لنوو و چند شرکت ریز و درشت دیگر، پیش‌تر وارد این بازی شده بودند.

1new

آمارها نکات جالبی را به ما گوش‌زد می‌کنند؛ شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics پیش‌بینی کرده که فروش تبلت‌های معمولی احتمالا با کاهش ۸ درصدی روبرو خواهد شد. آی‌پدهای اپل هم شش فصل مالی است که فروش‌شان کم می‌شود. بر اساس جدیدترین گزارش، فروش آی‌پد نسبت به سال گذشته در همین فصل مالی، ۱۸ درصد کاهش یافته. همه‌ی آمارها از افت تدریجی فروش تبلت‌ها خبر می‌دهند. استیو جابز از آی‌پد به‌عنوان دستگاهی «جادویی و انقلابی» یاد می‌کرد. هنوز هم ما اعتقاد داریم که آی‌پدها محصولاتی بی‌نظیر هستند؛ اما اپل به یک جهش دیگر نیاز داشت. آی‌پد پرو، هر چند ایده‌ی خود اپل نبود، اما باید تولید می‌شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.