به ذکر ساده گوگل دو دسته از سایت ها را جریمه می کند: دسته نخست سایت هایی که بی ارزش و به راستی چیز جدیدی برای گفتن ندارند! و بخش دوم سایت هایی که با استفاده از طریق های غیر قانونی تلاش می کنند الی به صفحه اول گوگل بیایند.
خب دسته نخست سایت هایی هستند که محتوای کپی و بی ارزشی دارند. همانطور که می دانید گوگل به سایت هایی اهمیت می دهد که به کاربرانشان اهمیت می دهند! پس از این جهت سایت هایی که کپی پیشه هستند و حرف جدیدی برای گفتن ندارند را جریمه می کند الی سایت هایی که محتوای ارزشمندی ارائه می دهند جای آن ها را در نتایج جست و جو بگیرند.
گوگل مجبور است تا با سایت های کپی پیشه مقابله کند. به خاطر اینکه کاربران اینترنتی تعقیب مطالب اخیر و بخش نخست اند.
دسته دوم سایت هایی هستند که از طریق های غیر مجاز برای سئو استفاده می کنند. به راستی این سایت ها برآنند گوگل را فریب دهند الی خویش را جای سایت های خوب و با کیفیت جا بزنند. گوگل هم متوجه می شود و این سایت ها را پنالتی می کند.
جریمه گوگل
بله گوگل پنالتی نام جریمه ای است که گوگل برای سایت ها تعیین کرده است. معمولا سایت هایی که از سئو کلاه سیاه استفاده می کنند دستگیر جریمه های وزین گوگل می شوند. به عنوان مثال سایت هایی که کوشش می کنند لغایت با خرید بک لینک با کیفیت به صورت متعدد به صدر نتایج جست و جو بیایند محکوم به گوگل پنالتی هستند.
دلیلش هم کاملا روشن است. سایت هایی که از سئو کلاه سیاه استفاده می کنند فقط به فکر منابع خودشان هستند و به هیچگونه به اندیشه کاربرانشان نیستند.
چرا محتوای با کیفیت در سئو مهم است؟
همانطور که ویژگی ملت برای رفع دربایستن خود به گوگل مراجعه می کنند. گوگل هم مجبور است تا سایت هایی را به کاربران پرتو دهد که اطلاعات کاملی ارائه می دهند. به همین خاطر هم سایت هایی که محتوای ارزشمند و کاربردی در اختیار کاربرانشان می گذارند بخت اکثریت در دیده شدن در نتایج جست و جو دارند.
اهمیت محتوای با کیفیت در سئو وردپرس میموس جدا از سئو اگر سایتی محتوای نکویی نداشته باشد شما حاضرید در آن سایت بمانید؟ دلیلی برای پایدار گذاشتن در چنین سایتی ندارید! گوگل هم دائم کاربران را در اولویت قرار می دهد. از دید گوگل سایتی که محتوای خوبی نداشته باشد نباید هم در نتایج جست و جو جایی داشته باشد.
هر سایتی که محتوای بهتری ارائه دهد باید در رتبه بالاتری در نتایج جست و جو قرار داشته باشد. این دقیقا چیزی است که گوگل به خاطرش درون این سنه ها بارها الگوریتم هایش را آپدیت کرده لغایت بهترین نتایج را در کمر بستن کاربران پیمان دهد.
از طرفی سایت هایی که اولا محتوای کپی ندارند و ثانیا محتوای جامع تولید می کنند و در محتوای سایت خویش دقیقا به سوالات کاربر اشاره کرده اند و به نکویی به آن ها پاسخ دیتا اند در نتایج بهتری قرار می گیرند.
هر چه می گذرد این سوژه در وب سایت ها بیشتر دیده می شود. هم اکنون بیشتر سایت ها را می بینیم که کوشش می کنند لغایت محتوای طولانی تری از سایر رقبای خویش منتشر کنند تا با این کار گوگل را از کامل بودن محتوای خود آگاه سازند.
پس همانطور که متوجه شدید درونمایه آینده سئو است. این که می گویند محتوا پادشاه است به راستی واقعیت دارد. سایتی که محتوا نداشته باشد بی گمان شکست می خورد. هر سایتی که بکوشد لغایت بهترین محتوا را در برگزیدن کاربرانش قرار دهد شانس بیشتری در اغلب دیده شدن خواهد داشت.