قالب های فارسی وردپرس 4

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 4

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

اهداف سئو چیست؟

هدف اصلی و نهایی سئو کمک به وبسایت‌ها برای رسیدن به رتبه بالاتر در موتورهای جستجو است. این شغل باعث افزایش پیوستگی بین صفحات و واژه ها کلیدی در سایت است. هر چقدر افزایش نرخ کلیک بیشتر باشد، مطابق الگوریتم‌های موتورهای جستجو حرکت می‌کند و مایه رسیدن به جایگاه و رتبه بالاتری در وسط نتایج جستجو خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
روش های کپی رایتینگ حرفه‌ ای که بازدید تارنما تان را بالا می برد
زمان بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری اولیه برای بهینه شدن یک سایت است. اینکه چگونه کلمات کلیدی در بهینه سازی مورد استفاده پیمان می‌گیرند و اصلاحا سئو بهتری پیدا می‌کنند، نیازمند موعد است. احتمالاً هفته‌ها یا ماه‌ها، زمان بیچارگی باشد لغایت به نتیجه مطلوب برسد. اگر چه شدنی است نتایج بهینه‌سازی جستجو به سرعت دیده نشود ولی در طویل مدت مزایای سئو مایه افزایش رتبه‌بندی سایت و افزایش بازدیدکنندگان است. برای کل وبسایت‌ها بسیار اهمیت دارد که در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل به خصوص نتایج طبیعی یک لغایت سه گوگل باشند که ۵۸/۴ درصد کلیک‌ها را دربرگیرنده می‌شود، قرار بگیرند.

به طور کلی سئو کمک می کند الی یک سایت:

بازدید بسیار بهتری داشته باشد
با برند سایت مطرح شود
افزایش شدامد داشته باشد
در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شود
افزایش فروش محصولات داشته باشد
در دنیای تبلیغات مطرح شود
سئو تو صفحه چیست؟ (On Page SEO)
سئو تو صفحه

سئو داخل صفحه به کنترل سر راست کدها یا محتویات وبسایت شما دربرگیرنده متن، تصویر، پیوند و ... مرتبط می‌شود؛ به طور کلی هر چیزی که در سایت خود بارگذاری می‌کنید مربوط به سئو داخل صفحه می‌شود. سئو وردپرس به زبان ساده این طریق پایه تمام تلاش‌های بهینه‌سازی است زیرا جایی است که شما بیشترین مهار را روی آن دارید. هر نوع تغییری را که شما در محتویات سایت خود ایجاد می‌کنید در نتایج جستجو تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین، خیلی مهم است که روش سئو درون صفحه به درستی قبل از سئو بیرون صفحه، سپریدن شود. زیرا کاربران راستین و شدامد زیادی را برای سایت به ارمغان می‌آورد.

سئو بیرون صفحه چیست؟ (Off Page SEO)
سئو برون صفحه

بر خلاف شیوه سئو تو صفحه که توسعه وبسایت با کنترل مستقیم بالایی سپریدن می‌شد، شیوه بهینه سازی بیرون صفحه دربرگیرنده تمام ارتقاهایی است که در خارج از وبسایت شما انجام می‌شود؛ این شامل تمام چیزهایی است که می‌تواند در به دست آوردن رتبه‌بندی بالای سایت شما کمک کند. سئو بیرون صفحه در درجه اول در به دست آوردن پیوند دهندگان (پیوندهایی که از سایت‌های سایر به سایت شما اشاره می‌کنند) متمرکز می‌شود سپس با به کارگیری روش‌هایی که در بیرون از وبسایت سپریدن می‌شود به بهینه‌سازی موتور جستجو می‌پردازد.

سئو بیرون صفحه یک پروسه نامحدود است که بدست مهندسین سئو در جهت به دست آوردن پیوند دهندگان، اداره می‌شود.

سئو کلاه سفید چیست؟ (White Hat SEO)
سئو کلاه سفید

در اصطلاحات فنی این حوزه، سئو کلاه سفید به گردآور تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌های که از قوانین و راهنمایی‌های موتورهای جستجو پیروی می‌کنند، اشاره دارد. در این طریق SEO، کارشناسان بهینه سازی از طریق های استاندارد و پایه سئو بهره‌گیری می‌کنند که منجر به افزایش رتبه سایت در دراز مدت می‌شود. در این شیوه از هیچ تکنیک غیر قانونی کاربرد نمی‌شود. به این طریق از سئو، سئو اخلاقی هم گفته می‌شود.

سئو کلاه سیاه چیست؟ (Black Hat SEO)
سئو کلاه سیاه

به عبارتی دیگر اصطلاح سئو کلاه سیاه اشاره به مجموعه‌ای از دستوراتی دارد که به منظور فریب، بازی و دستکاری الگوریتم‌های موتورهای جستجو با قصد به دست آوردن رتبه‌بندی بالا، به کار می‌رود. این مهم است که بدانید این‌ روش‌ها غیر اخلاقی بوده و توسط هیچ موتور جستجویی تایید نمی‌شود و استفاده از این روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پایگاه داده را برای دائم در بر دارد.

انجام تاکتیک‌های سئو کلاه سیاه شدنی است که باعث افزایش رشد اتفاقاً در نتایج جستجو شود ولی می‌تواند منجر به پرداخت جریمه یا حذف کامل از فهرست پایگاه دیتا موتور جستجو شود. در واقع، با فهمیدن گوگل سایت پنالتی شده و از نتایج حذف می‌شود که به صفحات واپسین،انجام گوگل می‌رود. بهتر است الی همین حالا صفحات پسین گوگل را رسیدگی کنید تا به این جستار پی ببرید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.